.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد کیهان از انتصاب یک نماینده اصلاح طلب

روزنامه کیهان نوشت:

در روزهای اخیر انتصابات جدیدی در دانشگاه علم و فرهنگ (مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی)صورت گرفته است که در نوع خود جالب توجه است. بر اساس این گزارش طی حکمی علی حسنی برای مدت دو سال به عنوان معاون پشتیبانی دانشگاه منصوب شد.
علی حسنی نماینده مجلس ششم و نماینده مردم اراک است که در تحصن معروف دی ماه سال 82 شرکت داشت.
گفته می شود حسنی که دکترای خود را از دانشگاه مالزی در رشته اقتصاد کسب کرده است در سال 88 مسئول ستاد کروبی در استان لرستان بوده است.
علی حسنی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوره ششم مجلس شورای اسلامی اخیرا اعلام کرد که در حال بررسی وضعیت و شرایط موجود برای حضور دوباره در انتخابات مجلس است و طی روز های آینده تصمیم خود را اعلام می کند.

همچنین طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه فرهنگ و هنر محسن قرنفلی به عنوان مسئول راه اندازی دانشکده علوم پایه وفناوری های نوین پزشکی و بهمن سعیدیان راد برای مدت دو سال به عنوان معاون طرح و برنامه منصوب شدند که هر دو سابقه همکاری با اصلاح طلبان را دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آذر 1390
من فردی اصولگرا و علاقمند به روزنامه کیهان وآقای شریعتمداری هستم اما باید گفت صرف همکاری با اصلاح طلبانیکه در آن زمان درچارچوب نظام و مورد تایید شورای نگهبان بوده اند ظاهرا بلا اشکال می باشد. مشکل اصلی بعضی از این آقایان حمایت از جریانات فتنه و اتفاقات بعد از انتخابات می باشد.
البته با پاچه خواریهای دکتر ایمانی رییس دانشگاه علم وفرهنگ که از قضا معاون وزیر ارشاد در دو دولت اصلاح طلب واصولگرا بوده و شیفته قدرت است این ریسک بعید وعجیب است.
نا شناس 1 آذر 1390
از نظر کیهان فتنه گر ، کره زمین باید یک نفر ساکن داشته باشد و آنهم حسین شریعتمداری است همه باید بمیرند چون این بنده خدا نمی پذیرد
نا شناس 1 آذر 1390
آقای شریعتمداری با این افکار خود باید در عصر حجر زندگی می کرد. در یک دانشگاهی یک انسان شچاع پیدا شد که دیانت به خرج داد و با قطع نظر از خط بازی های کور سیاسی یک فردی با نگاه متفاوت سیاسی را ب سمتی منصوب کر. در کجای کشور این شهامت وجود دارد؟ اگر هم وجو داشته باشد از ترس حاج حسین ها اقدام عملی انجام نمی دهند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.